3 Mart 2011 Perşembe

Ağzına yüzüne patlat bi tane

Şu ağzına yaya yaya konuşan kaltak kızlara çok bi ayarım ya geçenlerde arkadaşımla iş görüşmesine gittik sonradan görme bi kevaşe bizim arkadaşla olan rahatlığımıza ve diyaloğumuza pek bir uyuz olmuştuki gereksiz götten boktan sorular soruyordu adama kamerayı napıcaksınız diye bir soru varmı arkadaşım ? o an götüme sokuyorum diyesim geldi :)) ben spikerlik yaptım aaaaa oooo hacı ciddimisin :D nerde peki? konyada yerelde ee kime bu caka bu hava :D burda ki medyayı biliyomusun sen karşında en iyi meyda organlarında çalışmış insanlar var o agzını yaydığın anda şeytan dedi dal,vur kır, patlat bide böyle saçından sala salla o kameraya monte et içinde ne işe yaradığını anlasın kevaşe :D Nasıl sinirlenmiştim ki içimde kaldı ah şu tarz kızlar yok olsa ya bi son verilse kullanma tarihleri dolsa falan nede hoş nede güzel olur :)
işin komiği ordan gayet böyle bir sinirle çıkmıştım havada buz kıçımız donmuş ortaköydeyiz bir herif arkamızdan kıçını yırta yırta anırıyo pardon bayan bakrmısınız lütfen alla alla noldu ki dercesine döndük bay karizma iş adamımız bana siz bir dizidemi oynuyorsunuz sorusunu yöneltti töbe ya yinemi ! arkadaşım oynamıyorum yeteriniz birilerine benzetmeyiniz :D meğersem beyfendi beni oyuncu sanmış değilsemde bu güzellikle muhakkak oynamalıymışım değerlendirmeliymişim vs. hay sanamı kaldı ya ! neyse ajansları varmış dizi için böyle oyuncu arıyolarmış hahay dizilerde olduğu gibi bir keşvedilme yani anlıcağınız kadının zorla numarasını verdi ama aramadım henüz kafamda acaba organ mafyasımı? acaba genel evmi işletiyolar? yoksa bu herif bana asıldımı? soruları üşüştü o an aman dedim ne gerek var ben böyle memnunum yüzümü eskitmiyim ahaha :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder