6 Mart 2011 Pazar

Mavi Boncuklu Yakın dost..

Bugün sabah uyandım ve güne nedense çok hevessiz ve mutsuz uyanmıştım halbuki en yakın arkadaşım ameliyat olmuştu ona gitmem gerekiyodu dün gece söz vermiştim ona.İ çimden bahane uydurup gitmemek geliyodu ama uzun zamandır görüşmüyoduk dedim artık bi daha ekersen arkadaşlığın zedelenicek neyse zaman geçsin diye facebookuma bi bakayım dedim ne var ne yok diye ne göreyim !! bu arkadaşım çok gereksiz uzunca bi şiir yazmış durumuna benim eski erkek arkadaşım bişey anlamadığını şiirden yazmış buda ne hikmetse kendimi tanıyım anlıyım sana anlatıcam gibi bir cümle kurmuş !! ne var bunda demeyin bu ikisi birbirini tanımaz etmez ! bu arkadaşım o x şahıslı eski sevgilimi biliridi çok beğernirdi hatta çoğu kez gmrdüğünü söylerdi.Günlerden bir gün bu çocuk bunu eklemiş buda gayet medenice bana bile sorma gereğinden bulunmadan kabul etmiş.kalkmış bide mesaj atmış işte x beni eklemiş.ben tabi soruyorum ne alaka seni eklemiş? çok mühim kankam dostum : aaa öyle deme anneannesi bizim sokakta oturuyomuş ayrıca aynı okuldayız lütfen kabul ettim tabi ben : eee tanımıyosun yani sonuçta. neyse uzatmadım bu sığındığı bahaneyi o zaman zorlamadım ama üsütüne böyle bir olay olunca açtım ağzımı yumdum gözümü çünkü benim arkadaşım çok zevk alır herkese mavi boncuk dağıtmaktan yani erkek olsun konuşsun sevgilisi olsun olmasın arkadasının dostu tostu postu olsun olmasın fark etmez çamur olsun erkek olsun ona iki iltifat iki güzel söz yeterli yani !! ee ben bunu biliyorum zaten ! bende o yorumun altına hmm :) yazdım ve bana msj bebeğim bugün gelmeyecekmisin bize ? yoo gelmicem çok kızdım sana dedim. Başladı açıklamalara bilmem nelere ben senin inciğini cincini herşeyini biliyorum gerek yok yani bugün bunu yapan yarın sevgilimide ayartır tabiki ona cevap atmadım susmak ona en büyük cezaydı bence...En büyük darbe her zaman insnaın en yakın arkadaşından gelir !!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder