10 Mart 2011 Perşembe

Ne garip

Ne kadar çalkantılı bir ilişkim var benim ya ve nedense her ilişkimde karşıma çıkan eski sevgili sorunsalları bıktım usandım desem yeridir hepsindemi olur arkadaş tamam bende çok masum sayılmam bu konuda belki daha dün eski sevgilim yaşıyormusun ? diye mesaj atmış olabilir ama en azından hiç bir şekilde irtibata geçebileceği bi şeyde yok kendisi sildim dünde cevap atmamıştım.Her neyse dün benim oduncuk sevgilimle telefonda konuşuyoruz bana işte varmı benim mailde facebookta bişey dedi facebookuna girmedim dedim mailine zaten hayatta girip bir kez olsun bakmadım ne olabilir ki düşüncesiyle bayadırda beyimizin şifresi mevcut bende dün aklıma soktu bi taraftanda şeytan dürttü galiba girdim bunun mailine neyse herşey gayet normal yakın geçmiş falan bir baktım kavga etmemize neden olan o kevaşeyle konuşmaları eski tabi ama yani kızın adının sonu benim takısı getirmeler falan hadi bunu geçtim ne göriyim eski sevgilisiyle olan diyologları bi kız yüzünden ayrılmışlar sanırsam hatta !! sonra benim erkeğimin kıza geyiğine attığı şiirler ki muhtemelen daha yeni birbirlerine salça olma aşamaları bunlar kan beynime sıçradı birden tüm beyin hücrelerimin öldüğünü hissettim sanki sonra bi başka kıza attığı mail oda eski kız arkadaşı utanmasa arşiv falan yapıcak benim dışımdaki tüm kevaşelerle olan konuşmalarını hayatlarını yaşanmışlıklarını okudum resmen ki asla eski sevgililerini anlatmaz adını dahi söylemezdi !! 2 yıl çıktıgı kızı engellemeden silmişti bu genelde bi taktiktir onu görmemek için ama hani o beni görsün o yazsın msnden ben görmiyim içim acıyo durumlar.. neyse hadi bu neyse ya diğeri resmen kabak gibi msndeydi resmen !! şok oldum ya aklımda bir ton soru oluştu birden vay şerro demek benle çıkıyo eski kırıklarınıda silmiyo yan cep hesabı diye düşünmüştü :) neyse 2 yıl çıktığı diğer kıza bunun facebooktan girip bakıcaktım o kızı hep çok merak etmiştim güzelmi benden nasıl diye hala listesindemi falan aman gayey çirkin benim tırnağım bile etmeyen bi kız ayrıcada mailde okuduğum kadarıyla çok çocuktu :) nama ortaklarda bi kız vardı bu kızda daha önce ilişki durumumuzu nişanlı yaptığımızda mesaj atan nişanlandınmı sen asla nişanlancak biri değildin şaşırdım diyen kız aile arasındamı diye büyük bir sormuştu buda evet çok ciddiyiz aile arasında diye cevap vermişti halbuki külliyen yalandı bende sormuştum hatta nedne yalan söyledin diye öyle bilsin herkez demişti meğer o kızın arkadaşı ee kulağına gidiyo hatunun..neyse gece geç saate kadar nette bekledim bunu ağzına sıçmak için msj attım geldi sordum hepsini tek tek gir dedim şimdi hemen mailine ve oku !! unutmuşmuş nerden bulmuşum bunları işte yeminler özürler vs. ben can alıcı bir noktadan altın vuruşu yaptım galiba sonra dedim ki '' ey sevgilim kendini benim yerime koy ve birazcık düşün ben senin geçmişini konuşmalarını hatta ilişkiye başlamalarını okurken neler hissettim sence düşün sen okuyosun benim eski sevgilimle olan yazdığımız günlüğü mesela '' diye. Hassas olduğu noktayı iyi biliyordum ve sırf anlaması için evet yaptım ! bana dediği şey hala onu unutamamışsın madem git ona idi. Trip atarak ben yatıyorum dedi ve çıktı.Bi 15 dk. sora falan mesaj gelir ; '' gene başardık başkaları yüzünden birbirimizi kırmayı ama dediğin insana cidden koydu hala onu unutamamışsın ailemlede tanışmak istemiyosun beni istemiyosan söylede biliyim '' ben cevap atmadım sabah biliyodum pişman olucaktı bu attığı mesajdan ve öylede oldu bişey yokmuşcasına aşk kokulu bir mesaj attı ve baya bi aradı açmadım sonra çıktım telefonuna özür diledi yine konuştuk ve hallettik sonunda.Umarım bi daha bu tarz bişeyle karşılaşmam çünkü bu sefer bu kadar sabırlı olmam heralde ya.. ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder