1 Mart 2011 Salı

Eski Sevgiliye Play a game !

Çok değil bundan tam 1 sene önceydi uzun soluklu ilişkimden sıkılıp bir hışım ayrıldığım ince ruhlu (light) erkeğimle bu ayrılıktan sonra ilk kez karşılaşmıştım.Nedense o karşılaşmada kafamı öne eğip telefonuma sarıldım.Belki utanç belkide ne biliyim..pişmanlık mıydı? bunu anlamanın tek yolu vardı.yine ben ve o gereksiz meraklarım.pinokyo misali girdim bu işe yok yok bu ben olamazdım ! sanırım git gide şizofronikleşiyordum !! hayatımdada biri olmasına rağmen ve evet aşık olduğum adam dediğim biri olmasına rağmen.Her neyse gelelim eski kırığıma.Bay şaşkını facebook denen o illet şirret yuva yıkan yuva yapan sosyal ağımıza ekledim:) hemen bay x in ismi yazılır ve bakılır ve ne görülsün sarışın bir kaşartoyla gayet samimi bir poz !!! aman tanrım sevgilisimiydi? yoksa yakın birer arkadaşmı? artık merak son noktaydı yapabileceğim tek şey aramızdan bir çoğumuzunda denediği yaptığı gayet şizofrenikçe olan klasik bir yöntem fake bir hatun profili ama şöyle tam maş yakıcı yıkıcı bağlayıcı olmalıydı :) resim hazırdı yani pekte taştı kızımız birden kendimi hatunun pskolojisine bürünmüş buldum :)) ekledim bay x 'i tabi ki atmaca gibi atladı bay leş kargam :) hemen bir mesaj kimsiniz tanışıyormuyuz eklemek zorunda kaldım mesaj kısmı kapalıydı ulan ne yalancı bi abaza çıktın sen !! gayet açıktı :)biz bununla bir başladıkki sohbete kendimi bilmesem vallahi yazdığım hikayelere şizofrenikce inanıcam yani o biçim :) nazar boncukları falan ama nasıl yazmalar :)ağzından benle ilgili laf almak için dansöz asenayı bile geçtim kıvırmakta meğer ne pinokyoymuşum haberim yokmuş potansiyelimden :) neyse bana olan aşklarını çektiği acılarını anlattı içim bir burkuldu bir burkuldu şimdide nasıl bu adamla bu konuşmaları sonlandırsam diye düşünüyorum ki şuan arkadaş eski sevgilisi olduğumu bilmeden bana yeni aşık olduğu kız için taktikler dileniyo ve ben veriyorum :D yuh bana ya ne için ekle naparken bul kendini !!! tanrım bu kulunuda gör hani es geçme :) bakalım önümüzdeki günler neler gösterecek bay şapşalla :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder