2 Mart 2011 Çarşamba

Odun Sevgili Sorunsalı !

Benim bir sevgilim var henüz ruhunu erişemediğim. Ayı postunun altındaki sol üst taraftaki yere dokunamadığım yada dokunuyorum da belli etmiyor.Herkesi elinin tersiyle itersin neler gelir neler geçer sevmezsin s*klemez*n ''o'' gelir herşeyi atarsın bi tarafa gururmuşmuş,inatmışmış,taktikmişmiş !!puff olur uçar hepsi bi anda duvarlarını yıkıverir sanki çıplak kalmışsındır karşısında savunmasız ne yapsa yeridir :) ee etme bulma dünyası bu yaptık bulduk heralde :D ama olmaz bu yavşak kulada bu yapılmaz 1500 kere ayrılıpta her seferinde neden yalvaran taraf oluyorum arkadaş ben :D o suçlu olsada yine ben arayan yapamayan taraf oluyorum sebep yani:D tamam çok kaprisli, şimarık, uyuz bi kız olabilirim kabulüm :) ama yapma bunu ey sevgili artık aç ruhunun kalbinin kapılarını sende yık duvarlarını 6 ay oldu seviyorum seni şuursuzca ey öküzüm, ayım, sevgili erkeğim az kaldı gelmene şafak 15 :)

2 yorum:

  1. Valla aynı sorun bende de var artık kabullendim gibi bir şey oldum ben sen de kendini alıştır yavaştan :)

    YanıtlaSil
  2. üff ama cidden çok kötü ya napıcam hiç bilmiyorum taktik bile geliştimeye verdim kendimi ama yok ! adam tam bir öküz işlemiyo hiçbişey Nadia çok mu sabırlıyız ne :))

    YanıtlaSil