4 Mart 2011 Cuma

Çılgın Anneanne iş başında !!

Bugün anneannemle oturuyoruz böyle pek bir mutlu geldi yanımıza neyse başladı maceralarını anlatmaya bizim kiracı vardı ya hani.evet ee? hani kirayı bi türlü vermeyen illetler.hıı? bugün gittim çaldım kapılarını çaldım çaldım evdeler ama bak ne açan var ne bişey.biliyolar ya benim geldiğimi ses soluk yok eee bende çare tükenirmi ? yazdım mektubu doldurdum bi güzel içinede biz çok iyi insanız ama tersimiz kötüdür bakın çok kötü olur tersimize gelirseniz kirayı ve faturaları verin bize kaç oldu çalısıyorum kapıyı bilerek açmıyorsunuz yeter ama !! diyerek attım mektubu kapılarına. ardından tutuşarak kiracı beni arar teyze tamam hepsini vericez ev adresini versene sen bize bu yöndem çok işe yarıyomuş kızım artık bunu uygulıcam diyen çılgın bir anneannem var benim ! Seni çok seviyorum :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder